  • Data: 2024-01-17 21:12:30
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-01-17 o 18:08, n...@o...pl pisze:
    > A nawiasem brak jakiegoś lokalizatora w telefonie chorej na cukrzycę to nie
    > wiem jak skomentować.

    Połowa ludzi ma cukrzyce a tylko część o tym wie.

    Mają LOKALIZATORY?

    Mi lekarze wpychają Metformaxy bo przekraczam 100. ;-)

    Ale jest na to lekarstwo

    Trzeba ludzi ZACZIPOWAĆ i stale nadzorować ;-)

    Do takich debilizmów prowadzi lewackie zboczenie o sile i roli państwa.

    Normalny biały myślący człowiek zadbałby o taki "lokalizator"

    Ale opiekuńcze państwo daje mu ułudę że się nim zaopiekuje i uchroni od
    wszelakich nieszczęść.

    I co? Chroni? ;-)