  • Data: 2024-01-17 22:00:19
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2024 o 19:16, J.F pisze:
    > -kolejna dyrektywa dotyczy samochodów, które w razie wypadku same
    > dzwonią na 112 i przekazują pozycję GPS. Tylko te nowsze, ale uważaj -
    > samochód na ciebie doniesie ?

    Nie wiem, czy wszystkie, ale co najmniej część tych systemów działa tak,
    ze nie wysyła współrzędnych GPS, tylko adres obliczony na ich podstawie.
    Czasem to lepiej, bo dysponuje się patrol na dany adres. Ale czasem to
    geolokowanie działa źle i mamy dwa zgłoszenia w pobliżu i trudno
    jednoznacznie stwierdzić, czy dotyczą tego samego zdarzenia. Bo
    teoretycznie mogą być dwa wypadki obok siebie. Dzieje się tak, gdy w
    sąsiedztwie miejsca zdarzenia nie ma jakiegokolwiek adresu. System
    podaje najbliższy, a to czasem może być przykładowo druga strona rzeki,
    na której nie ma mostu.

    No i te systemy czasem wzywają pomocy z nieznanych powodów - ot nagle
    uzna, że trzeba.
    --
    (~) Robert Tomasik