  • Data: 2004-09-02 11:25:28
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z dnia śro 1. września 2004 16:07 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:

    > Do rozwinięcia tego skrótu.
    A byłbyś tak łaskaw i sam go rozwinął? Jeszcze nie spotkałem się ze skrótem
    SKLEP[1]

    > Czas najwyższy zdać maturę z polskiego.
    Zdałem na 5.

    > Tak w naszym języku udziela się pouczeń.
    I nie tylko tak. Jest zasadnicza różnica miedzy dwoma pouczeniami,,Nie
    powinieneś był zniszczyć"a,,Nie niszcz".

    > Bo Twoje działanie uderza w przedsiębiorstwo, które jest sposobem działania
    > LUDZI.
    Napisz jeszcze, że moje działania podważają ustroj społeczno-gospodarczy
    Rzeczypospolitej. Tak będzie patetyczniej.
    Jeśli jest to przedsiębiorstwo, które nie respektuje praw konsumneta to
    dobrze. Tesco jest sklepem samoobsługowym. Samoobsługa polega na wyręczeniu
    sprzedawcy z niektórych czynności przez klienta, a jednym z obowiązków
    sprzedawcy jest prezentacja towaru. Obojętnie kto by tego dokonał, skutek
    byłby taki sam. Jestem tego pewien na 91 %-10 przypadków na 11.