  • Data: 2004-09-08 23:10:18
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Sep 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ >>+ > Była oferta sprzedaży ? - była.
    >+ >>+ > No to chciała umowę zawrzeć... :>
    >+ >>+
    >+ >>+ Samodzielnie?
    >+ >
    >+ > Jedna strona "wolę" wg KC już wyraziła.
    >+
    >+ Jak? Stawiając w sklepie ladę?

    Nie, wywieszając cenę w miejscu publicznie dostępnym :)
    Ja doceniam że zmuszasz mnie do wypisywania truizmów,
    niech ci będzie ;)

    >+ To jest jednoznaczne z zachętą ,,wskocz za
    >+ ladę i se kełbasy sama urwij z haka''?

    Ależ obecność lady pominąłem ze względów praktycznych: przecież
    jest przydatna do odkładania towaru, no to nie dziwota że
    postawili ;)

    Dobrze wiesz że nieco zaokrąglam ;>
    Ale... ale popatrz na sprawę FORMALNIE. Biorąc w garść
    literę prawa, tak jak to np. z podatkami bywa :]
    [...]
    >+ Jak sprzedawca wyszedł na zaplecze po towar? W tym czasie
    >+ Ty się sam obsłużysz?

    Niekoniecznie. Moze za leniwy jestem ;) - ale wstrzymam się
    przed stawianiam zarzutów !

    >+ Jest lada i po jednej stronie stoi ten... no
    >+ ekspedient (nie mylić z ekspertem),

    Chwila moment: przecież powiedziałeś że NIE STOI bo wyszedł.
    Choć nie... tylko powiadasz że "wyszedł", ale nadal "stoi"...
    Mi wychodzi że cię w rezonans wprawiłem i teraz mam kłopot
    z analizą :)

    >+ a po drugiej strony lady jest ten...
    >+ ladaco... znaczy się klient.
    >+
    >+ I on sobie Stoi w myśl hasła SKLEP. A nie łap i między lady...

    Przeprowadź eksperyment mentalny, podstaw za "sklep" np. REAL,
    PLUS albo coś podobnego - nawet mała Zielona Żabka (a może
    nawet - SZCZEÓLNIE, bo mała to podobniejsza ;)) - nie ma na
    hali ekspedienta...
    A tu ci panie jeden "ladaco" z drugim na nic nie patrzy tylko
    do kosza ładuje... ;)

    Postawmy sprawę inaczej: OK, masz pretensje do klienta.
    Przy wszystkich założeniach które zaznaczyłem poprzednio: jaki
    zarzut masz zamiar mu postawić (artykuł Kodeksu Karnego poproszę)
    bądź jakie roszczenie wysunąć (artykuł Kodeksu Cywilnego mile
    widziany, choć częściej czytam to może i sam znajdę jak
    podasz opisowo :)) ??

    pozdrowienia, Gotfryd