  • Data: 2004-09-01 19:55:26
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 1. września 2004 16:07 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:

    > Do czego?

    Do rozwinięcia tego skrótu.

    > Tak. Czas jaki należy stosować w zdaniach, jeśli mają one opisywać
    > prawdziwe zdarzenia. Tak więc Twój apel do mnie, którego niezacytowaleś,
    > żebym nie niszczył cudzej wartości (w czasie teraźniejszym) insynuuje, że
    > takie postępowanie jest dla mnie codziennością.

    Czas najwyższy zdać maturę z polskiego. Tak w naszym języku udziela się
    pouczeń.

    > Nie. Skąd ten pomysł?

    Bo Twoje działanie uderza w przedsiębiorstwo, które jest sposobem działania
    LUDZI. Więc nie chodzi o prawo lampki do posiadania opakowania...

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)