  • Data: 2004-09-03 05:44:36
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 2. września 2004 13:25 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:

    > A byłbyś tak łaskaw i sam go rozwinął? Jeszcze nie spotkałem się ze
    > skrótem SKLEP[1]

    No ta jedynka miała być wtedy przypisem z wyjaśnieniem, ale zapomniałem
    dopisać rozwinięcia na dole.

    SKLEP = Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poproś.

    > Zdałem na 5.

    > I nie tylko tak. Jest zasadnicza różnica miedzy dwoma pouczeniami,,Nie
    > powinieneś był zniszczyć"a,,Nie niszcz".

    Owszem jest. I jeśli sądzisz, że moje pouczenie nie ma ciągłej mocy, to źle
    sądzisz.

    [ciach brednie wandala, który miast poprosić obsługę, sam dokonał
    zniszczenia towaru]

    Nie mam zamiaru więcej z tobą dyskutować na ten temat. Rozumiem, że w danej
    chwili zachowałeś się bezmyślnie. Ale 2 tygodnie poźniej mógłbyś zacząć się
    nie upierać przy tym.

    BTW: Widziałem przedwczoraj jedną kretynkę, co stała przy ladzie z towarem,
    od której chwilowo odeszła obsługa i próbowała przejść za ladę i
    samodzielnie się obsłużyć. Ochrona leci do niej, a ta się drze, że obsługi
    nie ma, ona czekać nie będzie, więc sobie sama nałoży.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)