    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    <12c2b886wcnlu.1iwip1mfxvhmn$.dlg@40tude.net>
    <qeafqe$1r6$1@node2.news.atman.pl> <H34OE.34772$r_5.23504@fx12.ams1>
    <qeamic$82e$1@node2.news.atman.pl> <jedOE.44843$UQ2.5209@fx02.ams1>
    <qeee5n$i19$1@node1.news.atman.pl> <rjAOE.92391$TC6.71923@fx08.ams1>
    <1...@g...com>
    <FrGOE.24116$kK7.18314@fx23.ams1>
    <5d0b3b23$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <dTHOE.60049$201.25757@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    Date: Thu, 20 Jun 2019 09:19:30 GMT

    On 2019-06-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > No to można się zapytać inaczej: Czy DOWÓD nie powinien być
    > przechowywany w pomieszczeniu ze stałą temperaturą wilgotnością a
    > "śledczy" nie powinien dostać takiej kopii jak adwokat?

    No to już wcześniej obgadalismy. Dodajmy, że jeśli to ESC (tak, tez
    możliwe, że szlag trafi dwie, bo problem może dotyczyć serii).

    > Czy "za PO" dowody przechowywano inaczej niż "za Ziobry"?
    > "Gówno się trafia" tyle że jak nikt z tego powodu WIELKIEGO rabanu nie
    > podnosi, niezwykle szczegółowo nie wyjaśnia to można odnieść wrażenie że
    > to może nie aż codzienność ale nic takiego niezwykłego w praktyce śledczej.

    Pewnie były przechowywane w równie gówniany sposób lub na równie
    gównianych nośnikach (o ile to ten przypadek), bo z dyskusji tutaj
    wyłania się dokładnie taki obraz, tzn. buderdelu systemowego i
    niekoniecznie ma to coś wspólnego MZ z Ziobrą.

    --
    Marcin