  • Data: 2019-06-21 00:40:32
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I?

    Jak to ze względnie czystym poliwęglanem - dość mocny, ale złamać się
    da. Ale do czego zmierzasz?

    > I takie tłumaczenie miałoby nawet sens, gdyby nie to że prokuratura
    > wielokrotnie, a zwłaszcza w tej sprawie, pokazywała zaangażowanie
    > polityczne. Dodająć jedno do drugiego, wychodzi na to, że nawet jeśli im
    > się rzeczywiście rozpękła płyta z nic nie znaczącymi nagraniami, to nikt
    > w normalny w to nie uwierzy. Podobnie jak w to, że policjantów
    > przesladuje niesamowity pech i zawsze jak powstają wątpliwości do ich
    > działań, to pechowo okazuje się, że nagranie które by ich oczyściło z
    > podejrzeń pechowo nie istnieje z różnch, aczkolwiek zawsze naturalnych i
> [...]

    No ale ja nie oceniam w kontekscie polityczno-społecznym, a tylko jako
    chemik materiałowiec mówię, że takie rzczy się zdarzają. A jak już
    miałbym oceniac, to miałbym taką wątpliwośc, czy serio są tam tacy
    idioci? Jaki byłby polityczny zysk z czegoś takiego skoro, co oczywiste,
    teraz się wszyscy na nich gapią i posądzają o celowe niszczenie? Skoro
    istnieją kopie i zapewne można dowieźć, że nie są zmanipulowane? Nb.
    nadal nie rozumiem, dlaczego sąd nie może użyć tych kopii.

    --
    Marcin