  • Data: 2019-06-21 07:10:45
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to ze względnie czystym poliwęglanem - dość mocny, ale złamać się
    > da. Ale do czego zmierzasz?

    Do tego, że jest to ewidentnie trudne do wykonania (wręcz bolesne bez
    narzędzi i rękawiczek). I nie da się tego zrobić przypadkiem.

    > No ale ja nie oceniam w kontekscie polityczno-społecznym, a tylko jako
    > chemik materiałowiec mówię, że takie rzczy się zdarzają.

    Rozumiem, natomiast nie widzę powodu do ograniczania się do oceniania
    bez całości wiedzy, kontekstu i rachunku prawdopodobieństwa. Równie
    dobrze możesz twierdzić, że nie kurwizja może być obiektywną telewizją
    publiczną, na wysokim poziomie, powołując się na przykład BBC;)

    > A jak już
    > miałbym oceniac, to miałbym taką wątpliwośc, czy serio są tam tacy
    > idioci?

    W prokuraturze to nawet nie sami idioci. Ale mają swoich szefów, a
    służba mocno hierarchiczna jest - każą skakać, to pytają się jak wysoko.
    A część idiotów podlizuje się bez rozkazu i czasem takie są efekty;)

    > Jaki byłby polityczny zysk z czegoś takiego skoro, co oczywiste,
    > teraz się wszyscy na nich gapią i posądzają o celowe niszczenie?

    A jaki był z całą aferą z sebą? Trzeba było się przyznać, odszkodowanie
    z OC wypłacić, brykę wyklepać na koszt podatnika, winnego awansować i po
    problemie - pogadaliby dwa dni i zapomnieli.

    > Skoro
    > istnieją kopie i zapewne można dowieźć, że nie są zmanipulowane? Nb.
    > nadal nie rozumiem, dlaczego sąd nie może użyć tych kopii.

    No cała dyskusja tu była - ponoć jest niekoszerna;)

    Shrek