eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem › Re: Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
  • Data: 2011-05-01 19:56:12
    Temat: Re: Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papu5merfu" <b...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:ipk6t0$pjt$4@news.onet.pl...

    > więc skad wnioskujesz że tych palików (a pszynajmniej kilku z nich) nie
    > obsadził geodeta?:O)

    A wnioskuję? Przeczytaj choc to, co zacytowałeś. Napisałem, zę co do zasady
    nie muszą być. Zwróciłem uwagę, że nikt faceta nei zapytał, co to za
    paliki, a już poelcacie mu lecieć na Policję. I tyle. Może i są znakami
    granicznymi w tym wyapdku.

    > jeśli część palikuf nie była geodezyjna to byłą prywatna, a więc policja
    > dwa zawiadomienia o przestępstwie karnym: uszkodzenie znaków
    > geodezyjnych,
    > oraz uszkodzenie prywatnych polików ogrodzeniowych!:O)

    Przestępstwo uszkodzenia mienia, jest przestępstwem celowym. A zatem trzeba
    dowieść, że sparwca wiedział, ze ten kij, to palik ogrodzeniowy, a nie taki
    zwykły :-)

    > dodatkowo, skoro włąściciel drogi nie przyznaje się do wysypania kruszywa
    > można je spokojnie podkraść i sprzedać na jakąś budowę, nie będzie
    > poszkodowanego!!!:O)

    Można, tyle, że to mało opłacalne. Koszt kruszywa, to w 99% koszt jego
    wydobycia i transportu. Ale kruszywo stanowi własność włąściciela
    nieruchomości i spokojnie może je sprzedać na pniu z własnej działki.