eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem › Re: Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
  • Data: 2011-05-15 11:22:06
    Temat: Re: Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papu Smurfo" <p...@P...zł> napisał w wiadomości
    news:iqocgt$bd$2@news.onet.pl...

    > więć albo te paliki są geodezyjne, albo prywatne, w jednym i drugim
    > pszypadku policja obowiazkowa bo mamy pszestempstfo!:O)

    A możesz wskazać naruszoną norme karną w wypadu, gdy są to jakieś kije
    powtykan sobie przez kogoś w polu? I by uprzedzić sugestę, że to
    uszkodzenie mienia zwracam Ci uwagę, że straty spowodowane przysypaniem
    wbitego w łąkę kija są żadne, więc to uszkodzenie mienia nie będzie.

    > ale tutaj nie chodzi o koszta, tylko o nakopanie do dupy pewnie cfanemu
    > wujtowi co myśli że skoro wysypał komuś na pole kruszywo/gruz po cichu to
    > fszystko mu wolno, trzeba to kruszywo wywieźć, może sprzedać i cały
    > diabelski plan urzędniczego złodzieje idzie w łeb, bo mamy dziurę w
    > drodze:O)

    Sądzisz, że faktycznie wójt osobiście wysypywał ten żwir? Albo w ogóle był
    tam podczas wysypywania?