  • Data: 2006-02-18 11:46:05
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: "jacobs" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:dt5qtm$a82$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >W dniu 15 lutego b.r., po zalogowaniu się do Inteligo, stwierdziłem iż na
    > moim koncie występuje ujemne saldo. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało
    > sie, że z nieznanych mi powodów, z mojego konta zniknął przyznany mi debet
    > wysokości 200zł.

    1.Ktoś cię wpisał do rejestru dłużników. Jest to zgodne z regulaminem tego
    banku i nie należy się dziwić. W regulaminie jest to dokładnie wyjaśnione.
    Poczytaj go uwaznie, na jakiej zasadzie cofane jest prawo do zadłużanie się
    na koncie.

    2.Miałaś za niskie obroty na koncie, za małe wpływy, ilość przelewów itp.
    Choć nie jestem pewny co do cofania limitu z tego powodu. Tak jest napewno
    przy wniosku o nowy debet. Sądząc po kwocie debetu, to niewielki był ruch na
    koncie.

    Obstawiam na pkt.1 gdzies za coś nie zapłaciłaś, jakiejś raty, rachunku,
    mandatu itp.

    J.