eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    From: Yyy <y...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto
    teoretyczne rozwazania
    Date: Sat, 20 Sep 2008 11:20:53 +0000 (UTC)

    "Ajgor" <a...@m...pl> wrote in news:gb0ngj$782$1@news.dialog.net.pl:

    > Ja akurat pytralem o cos dokladnie przeciwnego. Jakie srodki zgodne z
    > prawem ma uczciwy uczen do obrony przed psychopatycznym nauczycielem i
    > dyrektorem.

    mysle, ze ma ich sporo - gorzej wlasnie jest w druga strone
    oczywiscie zakladamy, ze chodzi wylacznie o srodki zgodne z prawem!

    > A co ze zwyrodnialymi nauczycielami? O nich jakos sie nie mowi... Patrz
    > inny moj post w tym watku...

    jezeli juz musi byc jakas nierownowaga to ja wole zeby JEDNAK byla ona na
    korzysc nauczycieli!
    nie przesadzajmy! srodowisko nauczycieli to mimo wszystko nie to samo co
    srodowisko recydywistow i handlarzy narkotykow - a wsrod uczniow to naprawde
    roznie bywa...

    tak OGOLNIE to jednak czlowiek dorosly i wyksztalcony powinien miec duuuzo
    wiecej do powiedzenia niz najczesciej bezrefleksyjni nastolatkowie -
    chociazby z racji doswiadczenia zyciowego, MIMO WSZYSTKO!

    oczywiscie pojedyncze przypadki naprawde moga byc rozne - ale jesli juz nie
    mozemy miec tego *luksusu* zeby klaniac sie i pochylac nad kazdym wyjatkiem
    to *ogolna* regula ktora wtedy musimy przyjac (zeby nie zwariowac) jest taka,
    ze dorosli maja piorytet

    inaczej bedzie to co we "Wladcy Much" Williama Goldinga

    --
    Y?