    From: jarandy <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znieważenie, pomówienie Burmistrza - jakie konsekwencje
    Date: Sun, 20 Jun 2010 20:47:27 +0200

    Młotkowy pisze:

    > Facet... Z tego, coś nastukał powyżej wynika, że masz klasę. Wyluzuj.
    > Twój przeciwnik raczej takiej klasy nie ma.
    > Nie poradzę Ci w sferze formalnej ani prawnej, bo takiego
    > doświadczenia nie mam. Skoro (*) burmistrz dotarł do Ciebie po IP, to
    > znaczy, że specsłużby są "za nim", albo raczej on jest na ich
    > usługach. Twoje szanse wyglądają cienko. Ale nie trać nadziei.
    > Poszukaj może pomocy u politycznych przeciwników burmistrza? Może
    > wspomogą...
    To prokurator dotarł. Ja wiem że są szanse wyglądają cienko, ale jak
    napisałem że chcę przeprosić, na łamach prasy i również osobiście, bo
    szanuję go jako polityka, choć idzie nie tą drogą którą mógłby pójść -
    wtedy większa część społeczności lokalnej by go szanowała. Ale może ma
    złych doradców, nie wiem.
    Ale co do sprawy:
    Chciałbym wiedzieć, ile czasu upływa od chwili pierwszego przesłuchania
    do kolejnych etapów postępowania, co to za etapy i jak wyglądają.