  • Data: 2018-08-08 21:08:14
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-08 o 19:57, A. Filip pisze:

    > Dlatego że ja się zajmuje zwalczaniem spamu emailowego.

    Urzekła mnie twoja odpowiedź.

    A teraz wyjaśnij, dlaczego Konstytucja skojarzyła ci się z psią kupą.
    Patrioto.

    > Jakbym przepuszczał "słuszne spamy" czyli zbiórki na słuszne cele
    > (dziecko umiera/choruje) i wezwania na "słuszne" manifestacje to
    > skrzynki emailowe byłyby tym szybko zapchane.

    Zajebiście. Strażniku skrzynek pocztowych. I piszę to bez sarkazmu bo
    spam trzeba zwalczać.
    Ale jaki to ma związek z protestem przeciwko łamaniu prawa i
    rozpierdalaniu Polski?
    Dlaczego koszulka z napisem "Konstytucja" na pomniku skojarzyła ci się
    ze spamem? O psiej kupie nie wspominając...

    > Patrząc "fundamentalistyczne" zaśmiecanie to zaśmiecanie, czy to psia
    > kupa na trawniku czy papierowa koszulka na pomniku.

    Dlaczego uważasz, że koszulka z napisem Konstytucja założona na pomnik
    upamiętniający strażnika Konstytucji, to zaśmiecanie?
    Przecież to nie był pet rzucony przez przechodzącego żula, czy
    komercyjny spam jakiegoś merketoida o przedłużaniu penisa wrzucony na
    skrzynki e-mailowe.

    Twój proces myślowy jest coraz bardziej intrygujący i bardzo staram się
    go zrozumieć.

    > Tobie widać potrzeba paru podobnych akcji ale już nie w celu który popierasz by
    > dojrzeć do takiego patrzenia. _Jeszcze_ tego tak nie widzisz.

    Oświeć mnie.
    Tym razem napisz po polsku, pełnym zdaniem, może w końcu zrozumiem o co
    ci chodzi.
    Jaki cel masz na myśli? Do jakiego patrzenia trzeba dojrzeć? _Czego_
    _jeszcze_ tak nie widzę?

    > Czy ty do kurwy nędzy nie potrafisz przewidzieć że precedens
    > _całkowitej_ bezkarności koszulek zostanie dość szybko
    > wykorzystany przeciw tobie?

    A niby w jaki sposób? Że "prawaki" będą oczekiwać bezkarności za
    wywieszanie na pomniku prezydenta koszulek z napisem "j..c murzynów"?
    Albo koszulek "śmierć pedałom"?

    Ty nie ogarniasz różnicy tak sam z siebie, czy ktoś ci za to płaci?

    > Wiec zgniły kompromis to "maluśkie" kary
    > _tym razem_.

    Gówno tam, a nie kompromis. Kulson, ja pierdolę... reżimowa władza
    łaskawie, w drodze wyjątku, ma odstąpić od kary za koszulkę z napisem
    "Konstytucja"?
    Czyli trzeba przykładnie ukarać "sprawcę" od koszulki z Konstytucją,
    żeby jakiś faszysta nie powołał się na precedens i nie powiesił na
    pomniku z prezydentem swastyki, tak?
    Dobrze się czujesz?

    Pozdrawiam
    Piotr