  • Data: 2018-08-09 07:32:18
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nadzieje, że tak daleko nie pójdzie.

    Oczywiście że zajdzie. Skoro pozbawiasz ludzi prawa do protestowania, do
    sprawiedliwego procesu, za chwilę do wolności w mediach i ze słowa
    konstytucja czynisz zniewagę z wjazdem na chatę o 6 rano to co zostaje?
    Myślisz, że 40 milionowym kraju nie znajdzie się kilku(nastu,
    dziesięciu, set) odważnych lub nawet zdesperowanych? I winnym tego
    będzie właśnie pis ze swoją pogardą dla prawa.

    > Nb. wierchuszka PiS się uczy i
    > widać w jej rekacjach coraz większy umiar.

    Poważnie? Bo ja widzę, że idą na coraz większy rympał. Ostatnio nawet
    wicemin sprawiedliwości tłumaczył, że każdy moze sobie ocenić czy
    postanowienie sądu jest prawne czy bezprawne i mieć je w dupie czy nie.
    Oczywiście miał na myśli każdego pisiora.

    > Problem jest bardziej u
    > podstaw bo mimo wszystko to suweren legitimizuje ten zamordyzm.

    To akurat nieprawda. Poparcie pis jest na poziomie nastu procent. To
    pisiory twierdzą, że skoro wygrali wybory, to znaczy że lud dał im prawo
    do nie liczenia sie z niczym. NIe - nie dał.

    Shrek