  • Data: 2018-08-09 02:45:25
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-08, Kviat <Kviat> wrote:

    > Jak uciążliwość? Dla kogo? Za ciężka dla pomnika? Pomnikowi zrobi się za
    > gorąco i udaru dostanie?
    > Komu normalnemu przeszkadza koszulka z napisem "Konstytucja' na pomniku?

    Właścicielowi pomnika, któremu się to może nie podobać. To, że coś ma
    napis Konstytucja i broni określonych zasad, nie oznacza, że możesz
    sobie wleźć w dowolne miejsce i ponaklejać czy poprzyczepiać to komu Ci
    się żywnie spodoba. Potrzebny jest umiar i na szczęście w tej całej
    akcji jak dotąd występuje.

    > Normalny właściciel rozejrzałby się co się dzieje obecnie w Polsce i
    > koszulkę by zostawił. A jakby się pobrudziła (od ptaków na przykład), to
    > by zdjął, wyprał na własny koszt we własnej pralce i powiesił z
    > powrotem. I tyle.

    Wciskasz ideologię, gdzie mówimy o prawie.

    Dla jasności, mi się ta akcja akurat bardzo podoba ale są też granice
    obywatelskiego nieposłuszeństwa i trzeba patrzec aby nie przegiąć,
    szczególnie jeśli w grę wchodzi własność prywatna. Gro tego co robi PiS
    w kwestii zmian prawa podpada pod "cel uświęca środki". Ty de facto w
    sposób dość agresywny agitujesz za tym samym, tak że zdziebko umiaru
    proponuję.

    --
    Marcin