  • Data: 2018-08-09 06:52:19
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Wciskasz ideologię, gdzie mówimy o prawie.

    Serio? Czyli gościu powiesił koszulkę z przyczyn ideologicznych, a nie
    dlatego, że łamane jest prawo i Konstytucja?

    > Dla jasności, mi się ta akcja akurat bardzo podoba ale są też granice
    > obywatelskiego nieposłuszeństwa i trzeba patrzec aby nie przegiąć,

    Z pokorą czekać w domu...
    Granice obywatelskiego nieposłuszeństwa nie są stałe. Są stale
    przesuwane przez rząd, który coraz bardziej przegina pałę.

    > szczególnie jeśli w grę wchodzi własność prywatna. Gro tego co robi PiS
    > w kwestii zmian prawa podpada pod "cel uświęca środki". Ty de facto w
    > sposób dość agresywny agitujesz za tym samym, tak że zdziebko umiaru
    > proponuję.

    Dość agresywnie agituję za tym, żeby nie karać faceta, który powiesił
    koszulkę z napisem Konstytucja... OMG... no to rzeczywiście agresja z
    mojej strony. Chyba aż muszę przeprosić, co?
    Jak mam rozumieć twoje pomięcie "umiaru"? Żeby go jednak ukarać?
    Ja pierdolę, ręce opadają. Ten kraj nigdy nie będzie normalny.

    Pozdrawiam
    Piotr