  • Data: 2006-12-02 13:01:14
    Temat: Re: Znalezione dokumenty klientów na śmietniku
    Od: bank <3...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "diabla" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >
    > Negocjować może. Ale bardzos zybko moze sie oakzać, ze pomówiony o
    > kradzież tych dokumentów odda je przymusowo Policji. Nie ryzykował bym.
    >
    > Generalnie na przyszłość odradzam ruszanie takiego świństwa ze
    > śmietnika. Wezwać na miejsce Policję i ta sobie spokojnie ze sprawą
    > poradzi. Teraz będzie zawsze istnieć jakiś cień podejrzenia, że znajomy
    > albo jakaś osoba pozostająca z nim we współdziałaniu po prostu owe
    > dokumenty wykradła w celu uzyskania okupu. Tak więc skoro już zabrał, to
    > wezwać Policję do mieszkania i powiedzieć, ze zabrał, by nikt inny tego

    ROTFL

    Wlascicielem rzeczy znalezionej na smietniku jest nurek smietnikowy. Z
    chwila wyrzucenia przestaje byc wlasnoscia. I poziom glupoty firmy
    ubezpieczeniowej nie ma tutaj zadnego znaczenia.

    To mi przypomina slynna afere Pumpgate. Ambasador USA do Rzymu wyrzucil
    pompke do penisa na smietnik, gdzie znalazl ja nurek smietnikowy. Nurek
    nie byl tam przypadkowo. To byly pracownik organizacji dobroczynnej
    prowadzonej kiedys przez ambasadora i jest na niego ciety.

    Nurek dal ogloszenie w prasie w dziale "sprzedam".
    Ambasador zamiast kupic swoja BYLA wlasnosc, woli wydawac pieniadze na
    adwokatow. Cala Ameryka smieje sie teraz z ambasadora.

    http://www.thestraights.com/pumpgate/index.htm

    http://pump-gate.blogspot.com/

    Rozprawa w przyszlym tygodniu.