  • Data: 2023-09-06 11:49:07
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sobie zdaję z tego sprawę, że meteorytyki w Twoich wypowiedziach
    > trudno szukać, ale choć trochę byś się postarał. Ilość spożytego
    > alkoholu może mieć wpływ na szybkość, albo trafność podejmowanych
    > decyzji. Jak sobie zaplanował przejazd prosto z prędkością 100 km/h w
    > środku miasta w miejscu, gdzie są roboty drogowe i przykładowo jakiś
    > robotnik mógł zostawić łopatę, to oczywiście mądre zdecydowanie nie
    > było. Ale tego, że prawidłowo zareagował na idącego sąsiednim pasem
    > pieszego odmówić mu nie można.

    Faktycznie, za to spekulacje na założeniach z dupy są bardzo merytoryczne.
    Pojęcia nie masz, czy ten najebany kierowca bez kontroli nad samochodem
    w ogóle zdawał sobie sprawę z obecności pieszego, merytoryczny ekspercie
    od symulacji wypadków samochodowych.

    > Chyba, że akurat przypadkowo zamiast to
    > zrobić to najprościej "po prostej" zaplanował sobie takie tańce po
    > drodze, ale to byłaby chyba "ręka Boga".

    Jedyne co on sobie zaplanował, to się najebać i wsiąść za kierownicę.

    > Reasumując, to wygląda na to, że pomimo upojenia alkoholowego przejechać
    > się to skrzyżowanie z prędkością 100 km/h dało - gdyby nie pieszy.

    Reasumując, to wygląda na to, że jak zwykle pierdolisz głupoty.

    Podobnie bredziłeś podczas dyskusji o kacapskich mordercach
    strzelających z czołgu (czy tam wozu pancernego) do rowerzysty w Ukrainie.
    I oczywiście wyszło ci, że to wina rowerzysty, że bandyci do niego
    strzelali.
    Tam też się wspiąłeś na wyżyny tej swojej "meteorytyki", meteorytyczny
    ekspercie od strzelania do rowerzystów z wozów pancernych.

    O "eksplojdach" i nieodróżnianiu błędów serwera od błędów aplikacji z
    litości nie wspomnę, merytoryczny ekspercie od cyberbezpieczeństwa.

    A potem jesteś zdziwiony, że obywatele z kulsonów się naśmiewają i chcą
    wam zabierać emerytury.
    (I tylko ci się wydaje, że gdy udajesz, że nie wiesz o co chodzi, gdy w
    dyskusji jest mowa o kulsonach, to wychodzisz na bardziej sprytnego i
    inteligentnego. Nie wychodzisz.)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr