  • Data: 2023-09-05 21:28:57
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na tym niszowym forum, co to go czyta kilka osób? Ja po prostu zwracam
    > uwagę na te okoliczności i tyle. Chyba nie podejrzewasz, ze przeczyta te
    > wywody sędzia i na tej podstawie wyda wyrok. Każdy może sam obejrzeć

    Też mnie to dziwi, dlaczego takie rzeczy wygadujesz na tym niszowym
    forum. Żeby jeszcze sędzia to czytał ... ;)

    > film i policzyć, to co ja. Natomiast z faktu, że podejmowane są próby
    > sprowadzenia tego pieszego z Wielkiej Brytanii wnoszę, że nie po to, by
    > wspólnie obejrzeć ten film i ukarać go mandatem.

    To ciekawe co piszesz. Faktycznie są podejmowane jakieś próby
    sprowadzenia go? Poguglałem trochę i jak na razie trafiłem tylko na
    spekulacje pismaków. Jedyne pewne info, to że policja ustaliła jego
    dane. Jeśli "próby sprowadzenia" to tylko spekulacje pismaków, to znowu
    wywodzisz wnioski z faktów które nie miały/mają miejsca.

    > Dane mamy, jakie mamy. Mamy film i to możemy ocenić. I zdjęcia z Google.
    > Na tej podstawie możemy sobie dyskutować. Oni tam pewnie jakieś
    > oględziny zrobili. Mają ślady hamowania, dokładny tor przejazdu itp. Sam
    > filmik można rozbić na klatki i to dokładnie analizować.

    Tu masz ten filmik, co pisałem że ograniczenie do 40 jest. Drętwy,
    kiepska narracja, emocje jak na grzybach, dla Ciebie jeszcze ten minus,
    że twierdzą że pieszy się nie przyczynił. Natomiast na plus - jest
    pokazana wizja w terenie dzień po wypadku.
    https://www.youtube.com/watch?v=8F5tNp4hmFg

    PD