  • Data: 2023-09-04 21:33:39
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy 100 km/h, to jest bezpośrednio przed. Przy 20 km/h by nie było.

    Dziękuję, że to napisałeś :)
    Zatem od kogo z tej dwójki zależało czy to było 20 czy 100km/h? Kto był
    siła sprawczą, że kwalifikujesz to jako "bezpośrednio przed", a nie
    "niebezpośrednio przed"? Przypisujesz pieszemu winę za coś co zupełnie
    od niego nie zależy. Przypominam, że nie mam problemu z tym by go ukarać
    za wejście na jezdnię, więc nie kombinuj znowu z gdybaniem "gdyby nie
    wszedł". Wszedł i to jest fakt.

    > Żebyś zrozumiał, że on nie bedzie tego liczył tak, jak ja.

    Dzięki. Teraz zrozumiałem, że biegły nie będzie tego liczył tak jak Ty.
    Choć nadal nie wiem po co mi ta wiedza ;)

    PD