  • Data: 2007-01-17 07:52:11
    Temat: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Od: "Jurand" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@s...pl> wrote in message
    news:45ad5eb7$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > tutaj sie zgodze
    > bylem tam rok temu i jakas chora paranoja tam nastala
    > wszedzie zakaz parkowania, a tam gdzie wolno postawic auto
    > to parking platny, to sie nazywa demokracja? czy kapitalizm?
    > tak samo jest na wydamach w Lebie, ale tam to raczej miasto w tym
    > maczalo palce...

    Chwila - czyli wolno tam parkować, czy nie? Płatny parking jest właśnie
    miejscem, gdzie możesz zgodnie z wszystkimi przepisami zaparkować. A to, że
    chcesz oszczędzić parę złotych i zryć komuś ogródek albo zastawić uliczkę
    wyjazdową - no to jest Twój problem. Zawsze możesz się wybrać tam rowerem
    albo pieszo....

    Jurand.