  • Data: 2007-01-17 16:09:02
    Temat: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Od: "Jurand" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "VoyteG" <V...@h...com> wrote in message
    news:1169049329.923063.54240@q2g2000cwa.googlegroups
    .com...
    > Doprecyzuje zatem opis okolicy - jako inicjator przypadku opisanego w
    > tym watku.
    > Ulice poza placem wylaczonym administracyjnie z ruchu pojazdow, sa
    > obstawione prawdopodobnie samowolnie poustawianymi znakami. Sa to
    > wiejskie ulice dosyc szerokie - spokojnie mina sie tam dwa samochody
    > osobowe, nawet gdyby po bokach staly zaparkowane inne pojazdy. Swego
    > czasu z wycieczka parkowalem tam autokarem, ktory swobodnie zawrocil na
    > jednej z takich uliczek.
    > Wiekszosc z tych ulic pokryta jest asfaltem, zas pozostala czesc to
> [...]

    Hmm a jest obowiązek posiadania _publicznych_ _bezpłatnych_ miejsc
    parkingowych na jakiejś wsi? Wydaje mi się, że nie. Widzisz - w takim np.
    Oświęcimiu już chyba ze cztery lata nie zaparkujesz legalnie w obrębie rynku
    bez uiszczenia opłaty parkingowej (Straż Miejska jest szybsza niz Szybki
    Lopez jeśli chodzi o wyczajenie delikwenta i założenie blokady). A wcześniej
    nikomu się nie śniło o tym, że ktoś będzie tam pobierał opłaty.
    Poza tym - dowiadywałeś się, czyja jest ta droga? Być może właściciele
    posesji leżących przy owej wyasfaltowanej drodze wykupili ją sobie (albo są
    zarządcami) w zamian za możliwość postawienia przy niej parkingów płatnych?

    Jurand.