  • Data: 2007-01-17 06:41:27
    Temat: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <j...@p...fm> napisał
    > Ja nie mówię o sytuacjach oczywistych - typu "wjeżdżam sobie na coś, co
    > wygląda jak parking, ma namalowane miejsca parkingowe, zatrzymuję auto,
    > podbiega jakiś obdartus i mówi że mam sobie stąd jechać bo to jego
    > parking".

    LOL I tu jest ten problem, bo od tego sie zaczelo! Minej wiecej od tego.

    > Uważam tylko za bzdurę twierdzenie, jakoby teren prywatny był miejscem, na
    > jakim spokojnie można sobie zaparkować swoje autko, niezależnie od
    > okoliczności przyrody i za takie coś nikt nic nie może zrobić
    > właścicielowi
    > auta.

    To juz Twoja radosna interpretacja faktow, znajdz mi w wypowiedziach innych
    sformulowanie "niezależnie od okoliczności przyrody", zawsze, wszedzie... To
    Ty sobie ubzdurales jeden przypadek i moze jeszcze jest to wjazd pod same
    drzwi czyjegos domu.
    Ale chyba z Toba nie ma sensu, dalej bedziesz tkwil w jednym przypadku
    oderwanym od meritum...

    Pozdr