  • Data: 2006-10-09 14:39:35
    Temat: Re: Zmiana wła?ciciela numeru TP po kupnie mieszkania
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Oct 2006 16:28:41 +0200, "Kret"
    <m...@w...net.pl> wrote:

    >1. Czy jeśli przestanę płacić rachunek, który zgodnie z umową podpisany jest
    >coprawda na niego ale i też na (aktualnie) moje mieszkanie
    umowy nie podpisuje sie "na mieszkanie" tylko na osobe (fizyczna,
    prawna).

    >2. Czy macie pomysł na jakieś pismo, które mógłbym złożyć w TP żeby na
    >wszelki wypadek zabezpieczyć się przed jakimiś niespodziankami? Wymyśliłem,
    >że po prostu napiszę im, że jako właściciel nieruchomości tej i tej z dniem
    >tym i tym przestaje opłacać rachunek pana tego i tego z uwagi na to i to.
    w regulaminach tp byl kiedys (sprawdz czy jest) zapis, ktory stanowil
    ze umowa wygasa z chwila ustania prawa do lokalu. Poinformuj wiec tp
    ze prawo poprzednika do lokalu wygaslo i ze ty nie wyrazasz zgody na
    istnienie w tym lokalu linii telefonicznej na poprzednika.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl