  • Data: 2006-10-09 16:14:37
    Temat: Re: Zmiana właściciela numeru TP po kupnie mieszkania
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego nie jestem zaskoczony...

    Bez komentarza :)

    > A po co chcesz przejąć jego numer? Zamów sobie nowy albo w ogóle
    > zrezygnuj z usług telekomuny!

    Przejęzyczenie, chodziło oczywiście o pismo z rezygnacją.

    > Przesyłasz im poleconym kserokopię aktu notarialnego ze stosownym
    > oświadczeniem, że ich abonent utracił prawo do lokalu i tym samym umowa
    > ulega natychmiastowemu rozwiązaniu i żeby się odp*.*li.

    Tak też zrobię. Tymczasem kolega WAM podpowiedział miejsce z odpowiednim
    paragrafem którym mogę się podeprzeć.
    Teraz sobie myślę, że te dobermanki szkolone na infoliniach celowo
    poinforomowały mnie, że umowa nie wygasa sama i że poprzedniemu
    właścicielowi grożą konsekwencje.

    > Równolegle - jeśli koniecznie chcesz - złóż zamówienie na numer dla
    > siebie. Nie mają prawa odmówić.

    Brrrr, może innym razem... :)

    > I nie płać więcej cudzych rachunków.

    Wiesz, chodziło mi tylko o to, żeby sprawy należycie wyprostować po
    wyjeździe poprzednich właścicieli. Mogę powiedzieć, że mam u nich pewien
    dług wdzięczności za zachowanie w trakcie sprzedaży więc chciałem
    doprowadzić do finału ich wszystkie stare sprawy.

    > Oczywiście nie korzystaj też z tego
    > telefonu - poodpinaj wszelkie aparaty telefoniczne od linii.

    Wtyczkę w ogóle przez przypadek zagipsowałem :)

    Będę o tym pamiętał.
    Dziękuję za pomoc!

    --
    Pozdrawiam,