    From: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana regulaminu w Plus Gsm a rozwiazanie umowy WAŻNE!!!!
    Date: Tue, 07 Dec 2004 12:36:21 +0100

    Marcin Z wrote:

    > Panowie jak to w końcu jest, ktoś chyba zna sie tutaj na prawie co??
    > Ja niestety nie więc dlatego szukam pomocy.

    Przeczytaj poprzedni regulamin i umowę. Ja nie czytałem. Teoretycznie
    powinno być tak, że to nie ty wypowiadasz umowę. Ty tylko "nie wyrażasz
    zgody na zmianę regulaminu" i wtedy Polkomtel może ci wypowiedzieć.
    Wtedy oczywiście nic nie płacisz. W naturze jest tak, że firmy starają
    się żeby to użytkownik musiał wypowiedzieć umowę, jeśli nie zgadza się
    na zmianę regulaminu. Moim zdaniem nadaje się to do uznania za
    "niedozwoloną klauzulę". Jeśli masz ochotę się sądzić to życzę
    powodzenia.

    Jeszcze raz powtarzam: przeczytaj umowę i poprzedni regulamin.