eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZle wykonana usługa w ASO › Re: Zle wykonana usługa w ASO
  • Data: 2005-11-09 09:24:56
    Temat: Re: Zle wykonana usługa w ASO
    Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tiger napisał(a):
    >>Dokladnie - na fakturze chyba powinno pisac co warsztat sprzedaje.

    Na fakturze są tylko dwie pozycje
    1. Za pozycje wg kosztorysu nr .....
    2. Wymiana aparatu zapłonowego
    W pozycjach PKWiU nie podano żadnych numerów.
    Na kosztorysie jest tylko Kolumna "Nazwa towaru" (w której jest treść
    "Aparat zapłon. Matiz D-9623411") oraz kolumny z ilością i jednostką
    miary oraz z cenami i vatem. Nigdzie nie ma wzmianki o aparacie
    regenerowanym - D-9623411 jest numerem części w katalogu części zamiennych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1