eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZle wykonana usługa w ASORe: Zle wykonana usługa w ASO
  • Data: 2005-11-09 10:10:09
    Temat: Re: Zle wykonana usługa w ASO
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Na kosztorysie jest tylko Kolumna "Nazwa towaru" (w której jest treść
    > "Aparat zapłon. Matiz D-9623411") oraz kolumny z ilością i jednostką miary
    > oraz z cenami i vatem. Nigdzie nie ma wzmianki o aparacie regenerowanym -
    > D-9623411 jest numerem części w katalogu części zamiennych.

    Sprawdz, czy w katalogu jest mowa o tym, ze czesc moze byc uzywana
    (regenerowana). Jezeli nie ma, to znaczy ze zostales oszukany, bo nigdzie na
    papierze nie ma wzmianki o czesciach regenerowanych. Wowczas pozostaje
    ostatnia ostra rozmowa z ASO, po czym policja. Aha... jezeli po "dyskusji"
    zgodza sie naprawic i wymienic aparat zaplonowy, to lepiej pilnuj
    wszystkiego i patrz mechanikom na rece. Moze im "klucz upasc" czy cos... i
    lepiej do tego serwisu juz nie wracaj.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1