eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZle wykonana usługa w ASORe: Zle wykonana usługa w ASO
  • Data: 2005-11-08 19:29:04
    Temat: Re: Zle wykonana usługa w ASO
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dokladnie - na fakturze chyba powinno pisac co warsztat sprzedaje.

    Powinno "byc napisane". Nie pamietam, czy obowiazuje nadal PKWiU, czy
    figuruje teraz pod inna nazwa, ale nalezaloby sprawdzic, czy czesci
    regenerowane i nowe nie maja osobnego numeru identyfikacyjnego. Sprawdz, co
    masz na fakturze. Jezeli PKWiU na Twojej fakturze opiewa na czesc nowa, a
    dostales regenerowana, to masz ich w kieszeni. Jezeli opiewa na czesc
    regenerowana, a nie jest to zaznaczone w opisie (np. opis nie jest zgodny z
    opisem w PKWiU), to tez ich masz w kieszeni, bo wprowadzili w blad i masz na
    to dowod, ze jest to swiadome. Jezeli natomiast numer i opis PKWiU nie daja
    pewnosci (np. nowe i regenerowane sa pod tym samym numerem i opisem, albo
    opis nowych i regenerowanych nie rozni sie zbytnio), to rzeczywiscie moze
    sprobuj prowokacji i interwencji Federacji Konsumentow albo Rzecznika.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1