    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zle wykonana usługa w ASO
    Date: Tue, 08 Nov 2005 18:57:15 +0100

    Krzysztof K napisał(a):

    > Proszę o pomoc gdzie mogę się jeszcze udać że skargą?

    Ty się nie skarż ... ty się sądź ...

    > Obsługi Samochodów marki DEAWOO - POLNIS w Swarzędzu. Zgłosiłem
    > usterkę objawiającą się zapaleniem się kontrolki Check. Po
    > przebadaniu samochodu przez serwisanta, stwierdzono uszkodzenie aparatu
    > zapłonowego i potrzebę jego wymiany. Koszt przewidywany tej usługi

    Zatem zleciłeś naprawienie pojazdu - czyli przywrócenie do
    pełnej użytkowalności, za co zapłaciłeś.

    > otrzymałem informacje ze aparat zapłonowy kosztuje u nich 334 zł
    > netto. W dniu 25 października wymieniono mi aparat i pobrano za
    > usługę 499 zł, gdzie koszt części (aparatu zapłonowe) wyniósł
    > 440 zł brutto (360,66 zł netto).

    :) Ładnie kroją ... nie ?

    > Dwa dni później, w czasie uzupełniania płyną do spryskiwaczy,
    > stwierdziłem że aparat który został wymieniony nosi ślady korozji.
    > Wywnioskowałem że aparat nie jest aparatem nowym.

    A co na fakturze ? ... Szykuj biegłego ... Korozja jest
    "zaawansowana" , czy ot nalot jak na tarczach hamulcowych po
    postoju parudniowym ?

    > serwisu uzyskałem informacje ze wymieniono mi aparat na regenerowany,
    > oraz ze byłem poinformowany o tym.

    Gdzie i kiedy ? Niech udowodnią.

    > odpowiedź, że na pewno byłem informowany o aparacie regenerowanym,
    > hurtowni są widocznie też aparaty regenerowane ponieważ nowy

    j.w.

    > kosztuje ponad 1000 zł. A zresztą o co mi chodzi i tak mam 12
    > miesięcy gwarancji na niego.

    Zasadniczo mają rację / jaka jest udzielana gwarancja na nowy ?/

    > że są to ceny nowego aparatu (ceny regenerowanego nie uzyskiwałem
    > ponieważ dawno albo nigdy takich nie montowali). Ceny wahały się od
    > 430 do 450 zł brutto. Potwierdziłem również że cena podana w
    > hurtowni dotyczyła nowego aparatu.

    Weź u wszystkich faktury pro forma .

    > nowy kosztuje 550 zł i jak chce to mogę jechać do konkurencji.

    Rozumiem, że zgodził się na "odwrócenie" sytuacji ? Nie wynika
    to jasno z posta.

    > Również twierdził że na pewno byłem informowany o aparacie po
    > regeneracji.

    Jak ? Na ile skutecznie ? Co jest na zleceniu naprawy ? Co na
    fakturach ? etc ...

    > Zapytałem się dlaczego na fakturze nie ma żadnej
    > informacji że aparat nie jest nowy tylko regenerowany.

    A jaka jest informacja ?

    > kosztuje około 400 zł razem wymianą wyniesie 500 zł. Otrzymała
    > również zapewnienie że będzie to aparat nowy.

    Mała prowokacja ,podjechać autem , i na piśmie ! Na piśmie !

    > odbioru) do ASO wzywające do zamontowanie mi nowego aparatu - ale
    > może nie przynieść to efektu.

    Może ... miałem 3 syt, gdzie do rzecznika konsumenta przy
    powiecie się udawałem po pomoc i skuteczniej sam wywalczyłem
    stosowanie się handlowców do swoich praw.

    Pokłony do psia mać Pani Boczkowskiej z firmy od pilarek
    kątowych, pralek i lodówek, a zwłaszcza lodówek ... Firma BOSZ ;)

    Czyli BOS(C)H :)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum