    From: "e<>n" <9...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Date: Wed, 15 Aug 2007 13:45:35 +0200

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f9uke4$jm7$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > stroną czego jest Prokurator Generalny?

    > którą stroną? bo ja bym stawiał na tylną w tym wypadku.

    acha, ja mówię o stronie postępowania sądowego, od której bezzasadnie pouczający
    mnie tu stern wymaga bezstronności i tenże stern rżnie przysłowiowego głupa
    sugerując, że chodzi o strony w sensie kierunków... edukuj się przed lustrem
    sam, bo jak klasyczny hipokryta uwielbiasz jak widać pouczać innych samemu
    popełniając błedy, które z lubością i zapałem chciałbyś wykorzeniać u
    adwersarzy...

    > Czy uważasz, że nazwanie kogoś "mordercą" jest lżejsze gatunkowo niż
    > nazwanie kogoś "przestępcą".

    moge sobie ważyc jego ciężar, a i tak o skutkach prawnych takiego konkretnego
    działania zadecyduje sąd a nie ty, więc stosuj swoje nauki wpierw do swoich
    wywodów, bo inaczej... hipokryzja.

    > A może został zastraszony przez organa ścigania?
    > Może uważa, że skoro w tym panstwie wolno go wyciągnąć w kajdankach z
    > miejsca pracy a minister może bezkarnie mówić o nim "morderca", to nie ma
    > żadnego sensu stawianie oporu?

    tak? a gdzie domniemanie niewinności organów ścigania? masz dowody zarzucanej im
    winy zastraszania? tutaj jakoś już tobie to umknęło? bo jadąc po organach
    korzystnie jest interpretowac po swojemu zasadę domniemania niewinności, której
    nadużywasz w innych stwierdzeniach...?

    > Ci co mówili, że szkody po PiS będziemy sprzątać długo widać mieli rację.
    > Nigdy nikt nie zniszczył tak zaufania obywateli siebie wzajemnie i do
    > Panstwa, jak ta partia (co zresztą potwierdzają socjologowie).
    > Ale oni pewnie z układu. W koncu znają się na tym co mówią.

    mnie PIS nie zniszczył zaufania do obywateli i do organów państwowych, wręcz
    przeciwnie, w przeciwieństwie do ciebie i do socjologów nie jestem demagogiem i
    wypowiadam się we własnym imieniu, a nie w imieniu pokrzywdzonego ludu...
    proletariat i bolszewizm niektórzy mają we krwi - lubia pouczać "głupi" naród w
    imię rzekomej ochrony cnót i wartości... jakież to demokratyczne -
    kwestionowanie woli wyborców i manipulowanie ludźmi za pomoca mediów i
    perswazyjnych wypowiedzi "ekspertów" przez te media nagłasnianych...
    hipokryzja i jeszcze raz hipokryzja....