    From: "Tomek" <...@...c>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgloszenie Wspolnotowego Znaku towarowego
    Date: Tue, 3 Feb 2009 21:17:35 +0100

    Użytkownik "Tomek" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:gma6fk$a5b$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > ps. Sprawdziłem różne (znane) znaki towarowe z tej samej branży, zawsze są
    > zgłaszane wielkimi literami. No i towary są wymieniane opisowo "własnymi
    > słowami" a nie przepisane z klasyfikacji nicejskiej - krótki opis o bardzo
    > szerokim zakresie. Może właśnie tak trzeba.

    Zauważyłem jeszcze jedno. Niektórzy rejestrują tylko znak graficzny
    przedstawiający jakieś słowo lub zlepek słów z jakimś ozdobnikiem - logo.
    Jażeli zarejestruję znak graficzny przedstawiający zwrot "Fioletowy Banan",
    to czy ktoś inny będzie mógł zarejestrować dla takich samych towarów znak
    słowny "Fioletowy Banan" lub inny znak graficzny zawierający zwrot
    "Fioletowy Banan"?

    Pozdrawiam,
    Tomek