  • Data: 2009-02-13 20:05:17
    Temat: Re: Zgloszenie Wspolnotowego Znaku towarowego
    Od: "Tomek" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2009.02.11.08.12.55@rudak.org...
    > Dhobnostka ;-)

    No to mam jeszcze jedno pytanie;) Techniczne.
    W formularzu "zgłoszenie wspólnotowego znaku towarowego"
    (http://oami.europa.eu/pdf/forms/application_ctm_pl.
    pdf) mam za mało miejsca
    w rubryce "towary i usługi". Zaznaczyłem "arkusz(-e) dodatkow(-e)" i nie
    wiem co dajel. Powinienem pierwszą stronę wydrukować jeszcze raz jako drugą
    i wypełnić tylko niektóre rubryki (albo wszystkie jeszcze raz)? A może
    dopisać samemu kolejną stronę - jakie treści powinna zawierać? A może jest
    gdzieś do ściągnięcia specjalny arkusz?

    Pozdrawiam,
    Tomek