  • Data: 2009-02-05 14:43:32
    Temat: Re: Zgloszenie Wspolnotowego Znaku towarowego
    Od: "Tomek" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2009.02.05.14.25.28@rudak.org...
    > W zasadzie ochrona przysługuje od momentu opublikowania wniosku, chyba że
    > zostanie on odwalony.

    A ile mniej więcej czeka się na opublikowanie wniosku? Zostanę o tym
    oficjalnie poinformowany?

    > On może złożyć wniosek, a Ty możesz się sprzeciwić,

    Sam mam sobie na bieżąco sprawdzać, czy ktoś nie złożył takiego wniosku, czy
    może zostanę w jakiś sposób powiadomiony?

    > Dużo będzie też zależało od renomy Twojego znaku, rozpoznawalności etc.

    Renoma, to chyba najwcześniej w drugim pokoleniu;))

    Bardzo mi pomagasz i już do tej pory pomogłeś. Serdecznie Dziękuję!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tomek