  • Data: 2009-02-06 08:11:37
    Temat: Re: Zgloszenie Wspolnotowego Znaku towarowego
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Feb 2009 17:58:23 +0100, Tomek napisał(a):

    > Podobno teraz nie wzywają. Rozpisują sie o tym w istrukcji i w UPRP mnie
    > otrezgali, że opłatę za wniesienie (900 EUR) mam zapłacić bez wezwania
    > (na ich konto i informują, że muszę pokryć wszystkie koszty przelewu,
    > również opłaty ich banku - miło...),

    A to nie wiem, bo u mnie w sumie załatwia to kancelaria ;-)

    > Zastanawia mnie tylko ile się czeka na opublikowanie.

    Różnie, 3-5 miesięcy zwykle.

    > No to się zastanawiam czy firma z Niemiec nie wniesie sprzeciwu. Mają
    > zastrzeżone dokładnie takie samo słowo (znak słowny) jakiego ja chcę
    > użyć w znaku graficznym ale dla zupełnie innych klas towarowych,
    > zupełnie inne branże.

    Jeśli są poważni to tego nie zrobią. Poszukaj sobie na UPRP każdej
    popularnej frazy -- okazuje się, że niektóre potrafią występować w
    dziesiątkach znaków. Nikomu to nie przeszkadza (np. "dębowe" dla piwa,
    dla kiełbasy, dla krzeseł, dla parkietu itd.)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl