eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdjęcie simlocka a utrata gwarancji › Re: Zdjęcie simlocka a utrata gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "FlashT" <w...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie simlocka a utrata gwarancji
    Date: Fri, 7 Nov 2008 21:06:28 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <gf2747$irg$1@news.onet.pl>
    References: <gf1qkk$86n$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0811072025550.3824@quad>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.167.44
    X-Trace: news.onet.pl 1226088391 19312 217.153.167.44 (7 Nov 2008 20:06:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Nov 2008 20:06:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4325
    X-Sender: ZtKenZKLKb2QfEIrC2Bcsa6HOTlgG3z/
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:562577
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0811072025550.3824@quad...
    > On Fri, 7 Nov 2008, FlashT wrote:
    >
    (...)
    >

    No ale zaraz... czyli gwarancja zabrania mi uzywania telefonu zgodnie z jego
    zastosowaniem? Nie rozumiem tego w ogole. Z reszta z tego co wiem to byly
    juz wygrane sprawy w tej kwestii. Co ma zdjecie simlocka do popsucia sie np.
    glosnika w telefonie?

    Bo mi bynajmniej nie chodzi o samego simlocka a o to, ze telefony sa
    rebrandowane w totalnie beznadziejnie glupi sposob. Taki HTC Touch Diamond z
    softem Orange to smiec, a z oryginalnym softem HTC, dobry telefon. I
    dlaczego niby nie mialbym wgrac na badz co badz MOJ telefon dowolnego softu?
    Jeszcze moge sie zgodzic z tym, ze jak cos spieprze z wgrywaniem to ze na
    wlasny koszt musze pokryc naprawe, ale jesli wszystko pojdzie dobrze a
    telefon zepsuje sie z zupelnie innego powodu to dlaczego ja mam za to
    placic?

    To co mowi zacytowany przeze mnie punkt to to, ze sprzedawca / producent
    jest zobowiazany do respektowania gwarancji jesli telefon zepsuje sie nie z
    mojej winy, niezaleznie od tego co sobie napisze w umowie... Minimum 2
    lata... Przynajmniej ja to tak rozumiem.

    Byla swojego czasu glosna sprawa goscia ktory pozwal +GSM i wygral. Czy to
    nic nie znaczy?

    Pozdrawiam,
    FlashT


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1