  • Data: 2008-11-07 20:06:28
    Temat: Re: Zdjęcie simlocka a utrata gwarancji
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > On Fri, 7 Nov 2008, FlashT wrote:

    (...)

    No ale zaraz... czyli gwarancja zabrania mi uzywania telefonu zgodnie z jego
    zastosowaniem? Nie rozumiem tego w ogole. Z reszta z tego co wiem to byly
    juz wygrane sprawy w tej kwestii. Co ma zdjecie simlocka do popsucia sie np.
    glosnika w telefonie?

    Bo mi bynajmniej nie chodzi o samego simlocka a o to, ze telefony sa
    rebrandowane w totalnie beznadziejnie glupi sposob. Taki HTC Touch Diamond z
    softem Orange to smiec, a z oryginalnym softem HTC, dobry telefon. I
    dlaczego niby nie mialbym wgrac na badz co badz MOJ telefon dowolnego softu?
    Jeszcze moge sie zgodzic z tym, ze jak cos spieprze z wgrywaniem to ze na
    wlasny koszt musze pokryc naprawe, ale jesli wszystko pojdzie dobrze a
    telefon zepsuje sie z zupelnie innego powodu to dlaczego ja mam za to
    placic?

    To co mowi zacytowany przeze mnie punkt to to, ze sprzedawca / producent
    jest zobowiazany do respektowania gwarancji jesli telefon zepsuje sie nie z
    mojej winy, niezaleznie od tego co sobie napisze w umowie... Minimum 2
    lata... Przynajmniej ja to tak rozumiem.

    Byla swojego czasu glosna sprawa goscia ktory pozwal +GSM i wygral. Czy to
    nic nie znaczy?

    Pozdrawiam,
    FlashT