  • Data: 2008-11-08 19:08:32
    Temat: Re: Zdjęcie simlocka a utrata gwarancji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lis, 21:06, "FlashT" <w...@c...com> wrote:
    > To co mowi zacytowany przeze mnie punkt to to, ze sprzedawca / producent
    > jest zobowiazany do respektowania gwarancji jesli telefon zepsuje sie nie z
    > mojej winy, niezaleznie od tego co sobie napisze w umowie... Minimum 2
    > lata... Przynajmniej ja to tak rozumiem.
    >
    > Byla swojego czasu glosna sprawa goscia ktory pozwal +GSM i wygral. Czy to
    > nic nie znaczy?
    >
    > Pozdrawiam,
    > FlashT

    Czytasz co piszesz? A jesli telefon sie zepsul bo dokonales w nim
    zmian?
    Podajesz przyklady z uokik, szkoda tylko ze tam pisze magiczne slowo
    "blokada". Czyli blokada a nie "wgranie nowego oprogramowania".

    Posluze sie twoim przykladem, wgrywasz swoj OS na laptopa. Latop taki
    ze wszystko ma zwenetrzne podpinane pod usb. A OS powoduje takie
    zarzadnie energia ze na usb ciagle masz skoki napiecia. Czy producent/
    sprzedawca powinien to naprawic?