  • Data: 2008-11-09 18:49:13
    Temat: Re: Zdjecie simlocka a utrata gwarancji
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:5a3dc3be-4aa0-45a4-ad1c-f470e6ffc629@b2g2000prf
    .googlegroups.com...

    > A ja zakladam ze nie. I zakladam ze uszkodznie powstaje na skutek
    > ingerencji w urzadzenie. jak sam to okreslasz "odpowiedni program". A
    > on jest odpowiedni bo zaleca go producent? Jak zrywasz plombe
    > gwarancyjna to tez uwazasz ze dalej powinna cie obowiazywac?

    Glupoty gadasz. Nie ma zadnych ograniczen co do wgrywanych porogramow,
    dokladnie jak na Laptopach gdzie mozesz sobie wgrac i DOS'a i i tak
    gwarancji nie stracisz. Chyba nie do konca zdajesz sobie sprawe z tego czym
    jest Palmtop. Jest tam normalnie Windows, wszystko mozna wgrywac co sie
    chce.

    Pozdrawiam,
    FlashT