  • Data: 2008-11-09 21:43:05
    Temat: Re: Zdjecie simlocka a utrata gwarancji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 19:49, "FlashT" <w...@c...com> wrote:
    > Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    > wiadomoscinews:5a3dc3be-4aa0-45a4-ad1c-f470e6ffc629@
    b2g2000prf.googlegroups.com...

    > Glupoty gadasz. Nie ma zadnych ograniczen co do wgrywanych porogramow,
    > dokladnie jak na Laptopach gdzie mozesz sobie wgrac i DOS'a i i tak
    > gwarancji nie stracisz. Chyba nie do konca zdajesz sobie sprawe z tego czym
    > jest Palmtop. Jest tam normalnie Windows, wszystko mozna wgrywac co sie
    > chce.
    >
    > Pozdrawiam,
    > FlashT

    Jak widac nie za bardzo kumasz o co chodzi. Jak wgrasz sobie progam do
    podkrecania procka z poziomu windowsa i go spalisz bo program ten przy
    okazji zmienia wartosci w biosie to nadal masz gwarancje? Bo przeciez
    skoro mozna taki program wgrac to znaczy ze gwarancja obejmuje takie
    uskodzenia.
    Ty zatrzymujesz sie na automatyczniej utracie gwarancji po wgraniu
    softu. Nie, ta gwarancja traci sie w momencie wyslania do serwisu.
    Dlaczego? Bo nie moga ZAGWARANTOWAC ze uszkodzenia nie powstaly na
    skutek wgrywania tych programow. I zeby im bylo latwiej zakladaja ze
    wlasnie z powodu wgrania tych programow powstaly uszkodzenia.