  • Data: 2008-11-08 10:13:35
    Temat: Re: Zdjęcie simlocka a utrata gwarancji
    Od: Marchefkowy <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lis, 21:44, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    uri=CELEX:31999L004...

    > A ja dodam, że to jest Dyrektywa... Więc nie jest obowiązuje
    > bezpośrednio tak jak Rozporządzenie.
    >
    > j.

    To jak to jest? Jesli kupilem "cokolwiek" i zepsulo sie to przed
    uplywem 2 lat od zakupu to moge to oddac do naprawy gwarancyjnej czy
    nie? W papierach ktore dostalem z towarem nie ma nic o gwarancji a po
    przeslaniu do ich siedziby zepsutego urzadzenia stwierdzili,ze na ten
    typ telefonu jest 1 rok gwarancji i odeslali mi go nie naprawionego.

    ś.