  • Data: 2002-10-18 12:20:28
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe-brak swiadkow.Przyjmowac mandat?
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu> szukaj wiadomości tego autora

    Nie pozwol sobie nic wcisnac! Ja kiedys cofajac auto (zagadany przez panne)
    ulamek sekundy za pozno nacisnalem hamulec i oparlem sie o drzwi innego
    samochodu, doslownie go dotknalem. Ale jako ze uszkodzenie bylo minimalne, a
    na dodatek wlascicielem tego auta byl kolega z bloku ojca panny, wiec
    wlasciciel machnal reka i pojechalem... Pod koniec roku zaczepil mnie syn
    tego wlasciciela mowiac, ze jego tata prosi o napisanie zaswiadczenia, ze
    uszkodzilem drzwi... Oczywiste jest ze odmowilem - w koncu minelo ze 3
    miesiace, ale z ciekawosci poszedlem obejrzec to auto. Mozna powiedziec, ze
    drzwi byly "lekko" zmasakrowane - chcieli znalezc jelenia...

    A przy okazji, jakiej szerokosci byl ten wyjazd ze stacji benzynowej -
    mieszcza sie obok 2 auta?
    Skoro stuknales go z tylu i zwiales, to zapewne pozostalyby jakies slady
    opon (jaka nawierzchnia?) - ja przynajmniej wcisnalbym gaz do dechy, gdybym
    zwiewal...
    Ktora to byla godzina - w koncu facet musial wysiasc z auta, a gdyby bylo
    ciemno, to skoro uciekales, mogles juz juz byc w takiej odleglosci, ze
    spisanie Twoich numerow byloby niemozliwe.
    A ty spisales jego numery? Jesli tak, to jakbys to zrobil, gdybys uciekal...

    Ja bym go oskarzyl o skladanie falszywych zeznan... Moze to typ czlowieka,
    ktory tylko stwarza pozory ataku, a wystarczy skontratakowac i od razu
    mieknie troszke zmieknie... Zaskarz go - jesli jego zarzut zostanie oddalony
    jest szansa, ze wtedy Twoj zarzut bedzie rozpatrywany. Moze jesli sie okaze,
    ze on sam ma wiecej do stracenia, to wycofa oskarzenie - choc byloby to
    przyznaniem sie do falszywych zeznan :))

    W kazdym badz razie nie daj sie palantowi :)

    pzdr.
    B.

    PS. Z prawem nie mam nic wspolnego, ale moze po matmie troche logicznego
    podejscia mi jeszcze zostalo... :)

    Byłem u panienki, waliłem całą noc...
    ... ale nikt mi nie otworzył.