  • Data: 2004-09-03 19:35:04
    Temat: Re: Zbiorowa odpowiedzialność.
    Od: "MIRek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z tekstu raczej rozumiem że to nie jest wspólnota

    ----
    To nie jest wspólnota......
    ZBK ADMINISTAROR
    właśnie zakręcił wodę dla całego bloku.
    Ręce mi opadają ......u mnie w umowie nic nie ma
    o jakiejkolwiek odpowiedzialności zbiorowej.

    Taką decyzją zarząd ZBK daje świadectwo swojej nieudolności
    ale co ja mam robić aby udowodnić, że mam też swoje prawa?

    Nigdy nie zalegałem i nie zalegam z jakimikolwiek opłatami.

    Na dodatek na tablicy ogłoszeniowej wisiało ogłoszenie
    (w klatce schodowej) NIE PODPISANE a jedynie z pieczątką
    ZBK ADMINISTRATOR, że wodę zakręcą od 6 września.

    Dzisiaj jest 3 września i.......WODY CIEPŁEJ JUŻ BRAK!

    Czy ja naprawdę nie mam na tyle mocnej podstawy prawnej
    abym był pewien wygrania sprawy?

    Nie widzę innego wyjścia i będę chciał dochodzić swoich
    praw w sądzie ale.....trzeba by to zrobić z głową.

    Z szacunkiem,
    Mirosław Stefański