  • Data: 2004-09-05 17:04:46
    Temat: Re: Zbiorowa odpowiedzialność.
    Od: leon <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Zakręcasz "motylka" :)
    dla mnie "motylek" to gora zaworu, po usuniesiu jego jestem nadal w stanie
    odkrecic wode uzywajac kombinerek czy klucza

    > A to prawda. Sugestia z "plombowaniem" mi się tylko nie podobała :)
    > No i nie wiem co z "wejściem do mieszkania": pod "konieczność prac"
    > to się nie łapie... na razie nikogo nie zalewa ;)
    hmm amnie sie wydawalo ze miszkancy sa zobowiazni odpowiednim sluzbow
    udostepnic
    dana instalacje (czy woda czy np wentylacje) w terminach odpowiednio
    wczesniej
    ogloszonych.

    pozdrawiam

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - Eugene Ionesco