  • Data: 2024-06-03 09:58:38
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Różne są prawa dla różnych i przez różnych.
    Mnie na przykład rada radców prawnych czy jak się to ich ciało nazywa doręczyła
    pocztą zawiadomienie o rozprawie przeciw radcy
    (popełniał czyny niedozwolone) po terminie rozprawy.
    I sprawę umorzyli z powodu niestawiennictwa skarżącego czyli mnie.
    Nowej skargi nie mogłem złożyć, bo... raz już było skarżone i przecież się nie
    stawiłem.
    Droga odwoławcza śmiali się trójką r.-ch. w twarz "przecież Pan się nie stawił" "ale"
    "to trzeba się było interesować sprawą"
    półtora roku po złożeniu skargi.
    Tak że jak słyszę o prawie, to bombki A, B i C na raz by się przydały. Nawet pasują
    do trójpodziału władzy ;-)

    -----