  • Data: 2024-06-03 15:33:05
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jun 2024 14:42:06 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Czyli z 2 mln "nielegalnych wiz" zostało 600, a teraz pozostali tylko ci
    > co mieli pracować dla Orlenu, tak jak ci z korei pn. "pracujący dla Kima"?
    > Coraz słabiej.

    Ja tam nie wiem, ale ile tych wiz szengenskich wydalismy, to łatwo
    sprawdzic, bo one w jednej bazie szengeńskiej.
    Tzn władze mają łatwo, bo przecież nie my, szarzy obywatele.

    Ciekawe, kto sie zagalopował/uwierzył mediom.

    A co - Orlen sprowadzał "nielegałów", czy chocby im zaswiadczenia
    wystawiał?

    > Przy okazji zerknąłem na nieszczęśników z korei pn. i jak media piały w
    > różnych okresach.
    > 2013 czyli czasy peło:
    > - MSZ nie ewakuuje Polaków z Korei Północnej

    A co się działo w 2013 ?
    I ilu tam Polaków przebywa i z jakich powodów ... może nie ma sensu
    jakiejś ambitnej ewakuacji robić?

    > 2016 czyli pierwszy rok pisoski i jak możemy się domyśleć "ż"/DE media
    > "temat zauważyły" i już stękajo/kwilą/lamentujo:
    > - Koreańczycy w Polsce - pracują przymusowo
    > - dzięki niewolnikom z Korei Płn.

    A gdzie pracowali?
    Bo ja coś pamiętam, ze drogi nam mieli robić, ale to chyba blizej
    2012, i raczej Chinczycy niż Koreanczycy płn.

    A warunki w NK ... troche wiemy, trochę się domyślamy, i z tego
    wynika:
    -to dla nich duża ulga do "normalnego" kraju wyjechać?
    -czy duży stres, bo nie wiadomo, co się "nadzorcom" nie spodoba, a w
    Korei rodziny zostały na zakładników,
    -skoro władze nikogo nie wypuszczają ... to samych szpiegów nam
    przysłali :-)

    > "ż"/DE media 2019:
    > - "niewolnicza praca" Koreańczyka z Północy w Polsce

    Ja tam teraz wiem o Ukraincach, co pracują 12h/dobe.
    Dobrowolnie, ewentualnie po małym przymusie ekonomicznym.

    > OT.
    > W trosce o dzieci. Treści wychodzące z komputra/ajfona
    > (txt/grafika/filmy) przy korzystaniu z komunikatorów komercyjnych mają
    > być skanowane AI, ale to jeszcze nic, coby móc korzystać z komunikatora
    > trza będzie dać zgodę na full skanowanie urządzenia:)
    > Prawnicy/służby/lekarze podobno mają być wyłączeni z tego obowiązku.
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4057785.html
    >
    > O radości iskro bogów kwiecie elizejskich pól ....

    Takie czasy.
    Ale co - utrzyma się, czy skorzystamy z jakiegos amerykańskiego
    serwera/kolumbijskiego/rosysjkiego/chinskiego/vpn/to

    J.