    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie obajtka
    Date: Mon, 3 Jun 2024 06:24:46 +0200
    <v3a93o$fm6$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3ahar$4g8$20$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v3aivp$q9a$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <v3akim$4g8$24$RTomasik@news.chmurka.net> <v3c3md$25m5n$1@dont-email.me>
    <v3cc8h$27091$1@dont-email.me> <v3ccap$772$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3ccmg$2702b$1@dont-email.me> <a...@w...eu>
    <v3ce0v$27091$2@dont-email.me> <v3ce88$772$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <LFs6O.389$vy62.385@fx15.ams1> <v3eohk$45a$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <tDP6O.1050$rKIa.912@fx14.ams1> <v3h705$mu$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <7V77O.1434$acxe.174@fx07.ams1>

    > Ja go przeciez też czytam i widzę, że to takie pieprzenie (nazwijmy,
    > kąśliwości) na Twoje ataki :)

    Ja to widzę na odwrót. Robert ogólnie ma talent do takich głupawych
    pomysłów od stawiania zarzutów z dupy, przez szukanie rowerów w gaciach,
    po stwierdzenia że powodem legitymowania jest legitymowanie. I nie
    oszukujmy się - robert to nie dżejef:P

    > Powiedzmy, że mam spore watpliwości co do takiej oceny i jej
    > uniwersalnej prawidłowości. Oczywiście, nie kwestionuje, że ujów jest
    > sporo, raczej, że to niekoniecznie norma.

    Wystarczająco, żeby wywołać taki efekt.

    > Może nie ma jak szarpać.

    Albo nie ma potrzeby ani zwyczaju.

    > Poobserwujemy. W każdym razie w Inowrocławiu to jest jednak poziom o
    > którym rozmawiamy, więc pewien efekt już jakby jest widoczny.

    Pozyjemy zobaczymy. A na poziomie areczka nic się nie zmieni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!