  • Data: 2024-06-03 02:13:55
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I że dlatego że jest ok. Przecież to on napisał że rozporządzenie nie
    > precyzuje że trzeba podać prawdziwy powód.

    Ja go przeciez też czytam i widzę, że to takie pieprzenie (nazwijmy,
    kąśliwości) na Twoje ataki :) No bo formalnie nie precyzuje, nie? :)

> [...]
    > policja czy wojsko czy nawet strażacy. I prowadzi to do patologii - masz
    > nad sobą gością, którego zwykle największym osiągnięciem jest że był
    > większym chujem od innych chujów. A że jest chujem to zachowuje się jak
    > chuj:( Masz szefa chuja to sam zachowujesz się do podładnych jak chuj -
    > nie masz podwładnych - jak to nie, a obywatele? Do tego nie oszukujmy
    > się - ajsztajny do policji nie idą a nawet jak idą to klient na ulicy
    > ich nie spotka, więc masz typów poniżej średniej dla stanowisk
    > niefizycznych w robocie która ryje banie - to nie może się udać.

    Powiedzmy, że mam spore watpliwości co do takiej oceny i jej
    uniwersalnej prawidłowości. Oczywiście, nie kwestionuje, że ujów jest
    sporo, raczej, że to niekoniecznie norma.

    > Na poziomie pałowania demonstrantów może i tak. Na poziomie tego o czym
    > rozmawiamy czyli "obługi klienta" nic się nie zmieni. Zreszta zauważ że
    > kontrowersyjnego biegłego nikt nie szarpie - jeszcze się przyda.

    Może nie ma jak szarpać.

    > Postępowania wyjaśniającego dlaczego doświadczeni policjanci nie
    > załapali że majtczak uczestniczył w tym samym wypadku co kia i skutkiem
    > czego siedzi w dubaju też nie. Nie miej zludzeń - nic się nie zmieni, a
    > i mam wrażenie że "kowidowe zwyczaje" i prawo tłiterowe jeszcze wrócą -
    > dziwne by było gdyby działań hybrydowych rosji nie wykorzystali do "no
    > wicie rozumicie, mamy takie czasu nie utudniajcie obywatelu".

    Poobserwujemy. W każdym razie w Inowrocławiu to jest jednak poziom o
    którym rozmawiamy, więc pewien efekt już jakby jest widoczny.

    --
    Marcin